ماسه شور حلزونی ، ماسه شور دورانی

ماسه شور حلزونی ، ماسه شور دورانی

تولید و فروش ماسه شور حلزونی و دورانی

ماسه شور چیست؟

دستگاه ماسه شور همانطور که از نامش پیداست برای شستشوی ماسه به کار می رود و سنگ ریزه و ماسه را از آب گل آلود جدا می کند.
دستگاه ماسه شور جهت تفکیک و شست و شوی محصول در تاسیسات سنگ شکن و فراوری مواد معدنی و شن و ماسه مورد استفاده قرارمی گیرد و معمولا زیر سرند اول نصب می شود. در دستگاه ماسه شور محصولات  پس از سرند شدن به همراه آب وارد دستگاه شده و درحین چرخش دستگاه همه گل و لای و آلودگی ها تفکیک و شسته می شوند و سپس آب از مـحصول نهایی دستـگاه خـارج شـده و از کانال خروجی به بیرون هدایت می شود، میزان تولید ماسه شسته شده توسط این دستگاه به طور تقریبی ۶۰ تن در ساعت است.

استفاده از شن و ماسه تمیز یعنی فاقد خاک و ریزدانه های سست در ساخت بتن ، ملاط ، آسفالت  دارای اهمیت ویژه ای است. به دلیل این که اگر شن و ماسه عاری از مواد فوق نباشد مواد ساخته شده از آن نیز از استحکام برخوردار نخواهد بود
دستگاه ماسه شور حلزونی (مارپیچی) به دلیل اینکه شن و ماسه تولید شده به همراه ناخالصی ها را درون مخزن آب خود غوطه ور کرده و بر اثر تماس مستقیم با مارپیچ خود و تلاطمی که در آب ایجاد می شود ریز دانه ها ، خاک و کلوخ های سست را از شن جدا کرده و محصول عاری از ناخالصی را تولید می نماید.

انواع دستگاه ماسه شور:

ماسه شور ها به دو صورت دورانی وحلزونی می باشند:

ماسه شور حلزونی
ماسه شور حلزونی

ماسه شور حلزونی: مواد به همراه آب داخل حوض ماسه شوی میریزند و توسط حلزونی به سمت دریچه خروجی هدایت شده وآب مصرفی به بیرون هدایت می شوند.

مدل های مختلف ماسه شور حلزونی به منظور جداسازی و آب زدایی مواد زائد و دانه بندی دقیق تر محصول درکارخانجات تولید شن و ماسه و فراوری مواد معدنی استفاده می شوند.

عوامل موثر بر کارکرد ماسه شورهای حلزونی عبارت اند از:

*قطر حلزون
*حجم حوضچه
*سرعت چرخش
*گام مارپیچ ها و طول کل مارپیچ

ماسه شور دورانی: برای خطوط تولید برای ظرفیت بالا مناسب است. سرعت کم چرخ دوار و حوضچه بزرگ و بالا بودن ارتفاع خروجی آب گل آلود موجب حداکثر ته نشینی فیلر ماسه می شود.

انواع ماسه شور:

  • ماسه شور ۹ متری
  • ماسه شور ۷ متری

مزایا و ویژگی ها ی ماسه شور دورانی

مجهز به پوشش پلیمری در کلیه سطوح در معرض سایش، مثل سطح سرندی، جداره های داخلی، سیکلونها و …
مجهز به دو موتور لرزاننده قابل تنظیم.
تولید ماسه شسته آماده بارگیری در لحظه (بدون ریزش آب از کامیون در جاده).
آب گل آلود خروجی عاری از هرگونه سنگ ریزه، آماده ارسال به تیکنر و بازیافت ۹۰ درصدی آب پاکیزه.

سایر دستگاه ها:

تیکنر

تیکنر دستگاه تصفیه پسآب معادن شن و ماسه می باشد. تیکنر حوضچه ایست که با استفاده از نیروی گرانش و گریز از مرکز باعث جداسازی شن، ماسه و سایر مواد جامد از آب می شود.

از آنجایی که اکثر خطوط سنگ شکن در نواحی خشک راه اندازی می شوند ، از این رو بازیابی و استفاده مجدد از آب امری مهم و کاربردی بشمار می رود .

در این راستا استفاده از تیکنر به عنوان دستگاهی قدرتمند پاسخگوی این نیاز خواهد بود . تیکنر بوسیله ته نشین کردن که یکی از سه روش برتر آبکشی می باشد آب تصفیه شده را در اختیار ما قرار می دهد .

بدین گونه که با ورود آب و گل از سیکلون به مخزن تیکنر با تزریق پلیمرهایی به نام فلوکولانت ، غلظت مواد را بیشتر کرده و سرعت ته نشینی را بالا می برد .

این پالپ غلیظ شده در مخزن اصلی تیکنر به سمت کف حوضچه هدایت شده و آب زلال روی سطح باقی مانده ، سرریز می شود و در نهایت به استخرهای مجاور هدایت می شود و پالپ غلیظ موجود توسط پاروهایی که حرکت چرخشی کاملا آرامی دارند از خروجی کف به بیرون هدایت می شوند .

جهت سفارش و خرید و اطلاع از قیمت دستگاه ماسه شور های حلزونی ، دورانی و تیکنر با ما تماس بگیرید:

بازرگانی نوین ماسه ساز

همراه: ۰۹۱۲۳۴۶۹۸۳۲

ثابت: ۰۲۱۵۵۱۴۵۰۸۴

کلمات کلیدی مورد جستجو: ماسه شور دورانی – ماسه شور حلزونی – ماسه شوی – ماسه شور – تیکنر – فروش ماسه شور – خرید ماسه شوی – خرید ماسه شور حلزونی – مشخصات ماسه شور حلزونی

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.