خدمات شرکت نوین ماسه ساز

خدمات شرکت نوین ماسه ساز

خدمات شرکت نوین ماسه ساز

 

مشاوره راه اندازی تجهیزات معدن

اینفوگرافی به کارگیری تجهیزات معدن

شرکت نوین ماسه ساز با تکیه بر تجربه بیش از یک دهه فعالیت، آماده ارائه مشاوره در بکارگیری ، خرید و فروش ماشین آلات و تجهیزات معدنی متناسب با نوع معدن و عملیات اکتشافی می باشد.

بازرگانی نوین ماسه ساز این افتخار را دارد تا در تمامی مراحل خرید تا نصب و حتی خدمات پس از فروش در کنار مشتریان خود باشد و قدم به قدم آن ها را در این زمینه همراهی کند. مشتریان در صورت نیاز می توانند پیش از خرید با مشاوران خبره ما صحبت کرده و قطعه ای را انتخاب کنند که بیشترین خوانایی را با ماشین آلات شما داشته باشد و عملکرد عالی را به شما ارائه دهد. مشاوره ما حتی در مراحل پس از خرید نیز ادامه دارد تا شما بتوانید قطعه مدنظرتان را به صحیح ترین شکل ممکن نصب کنید.

 

خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش نوین ماسه ساز

کیفیت همواره یکی از مهمترین سرلوحه های بازرگانی نوین ماسه ساز بوده است. ما در ساخت تک تک قطعاتمان نهایت دقت را به تمامی مراحل تولید داریم و تلاشمان استفاده از بهترین آلیاژها و مواد با بالاترین کیفیت است تا قطعاتمان به خوبی بتواند خواسته های مخاطبمان را برآورده سازد.

شرکت بازرگانی نوین ماسه ساز پس از فروش محصولات خود ، در جهت کسب رضایت مشتری و اطمینان از کیفیت محصولات تولیدی این کارخانه واحد خدمات پس از فروش مشتریان را راه اندازی نموده است ، که شامل خدماتی همچون تعمیرات با کیفیت ، تهیه و توزیع قطعات یدکی ، مستند سازی ، آموزش و تضمین خدمات می باشد.
ما بر این باوریم خدمات پس از فروش نه تنها ضامن بقا و تداوم تولیدکنندگان است بلکه یکی از مهمترین عوامل موثر برای رقابت در بازار جهانی است. از این رو واحد خدمات پس از فروش شرکت نوین ماسه ساز آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان این کارخانه می باشد.

 

بازسازی تجهیزات معدن

بازسازی تجهیزات معدن

 بازسازی ماشین آلات معدن، ارائه قطعات بازسازی شده در حد نو

قطعات ما به راحتی می تواند کیفیت و سازگاری در حد و اندازه قطعات اورجینال شما دهد

تمامی قطعاتی که توسط بازرگانی نوین ماسه ساز تولید می شود کاملا همخوان و مهندسی شده با توجه به قطعات اورجینال است و به راحتی این قطعات جایگزین مدل های قدیمی خواهند شد و دستگاه های شما به شکلی راحت می توانند به عملکرد خود ادامه دهند.

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.