سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه

دستگاه ماسه ساز دوطرفه نیز مانند دیگر دستگاه‌ها از قطعات مختلفی تشکیل شده است. هرکدام از این قطعات برای کارکرد صحیح دستگاه ماسه لازم هستند و باید با کیفیت و اندازه‌ی مشخص وجود داشته باشند. از جمله‌ی قطعات لازم در این دستگاه می‌توانیم به چکش ماسه ساز خرگوشی، سندان ماسه ساز خرگوشی، سندان منگنزی ماسه ساز خرگوشی، سندان نای هارد ماسه خرگوشی، ستاره ماسه ساز خرگوشی، شفت بزرگ ماسه ساز خرگوشی، شوت گلوی ماسه ساز خرگوشی، شوت میانی ماسه ساز خرگوشی، روتور ماسه ساز خرگوشی، سقفی ماسه ساز ۳/۱، دریچه یا ورودی ۲/۱ اشاره کنیم.

تماس جهت مشاوره، سفارش و خرید ماسه ساز دوطرفه

ظرفیت سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه

فشار در دستگاه ماسه ساز دوطرفه بسیار بیشتر است و می‌توانید ظرفیت دهانه خروجی را کمتر لحاظ کنید. ابعاد سنگ‌ها نیز بسیار کم است و حتی در ورودی نیز باید سنگ‌هایی با ابعاد پایین را در نظر داشته باشید. سنگ‌هایی در ابعاد صفر الی ۶ میلی متر در خروجی این دستگاه ظاهر می‌شوند و بنابراین می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از سنگ‌های کوارتز و بازالت می‌توان در دستگاه ماسه ساز دوطرفه استفاده کرده و بهترین کیفیت را دریافت کرد. ماسه سازی مانند راک اند راک نیز سرعت بالایی را در محور خردایش تجربه می‌کند. سنگ‌ها با شدت بالا در این دستگاه به هم کوبیده می‌شوند و این کوبش سبب خردایش سریع آن‌ها می‌شود.

ماسه ساز هیدروکن نیز یکی از مهم‌ترین دستگاه ماسه ساز است. تولید شن و ماسه در این دستگاه بهتر انجام می‌شود و بازدهی بالاتری هم دارد. از قطعات مهم این دستگاه می‌توانیم به منتل و کانکیو هیدروکن اشاره کنیم. این قطعات همگی به‌همدیگر متصل هستند و عدم کارکرد یکی، می‌تواند در کارکرد دیگری مشکل آفرین باشد. برای رسیدن به ماندگاری بالا در این دستگاه، شما باید نگهداری بهتری از این دستگاه داشته باشید و قطعات ماسه ساز دوطرفه را در بازه‌های زمانی خاصی تعویض کنید.

سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه

شرکت نوین ماسه ساز بهترین دستگاه ماسه ساز و قطعات خاص آن‌ها را تولید و روانه بازار می‌کند. شما می‌توانید این قطعات را با شرایط ویژه و قیمت مناسب از این شرکت تهیه کنید. نوین ماسه ساز دارای مشاورین مجربی هم است که اطلاعات لازم را در این زمینه به شما خواهند داد. خرید جنس باکیفیت به شما این امکان را خواهد داد که در آینده نیاز به تعویض قطعات نداشته باشید و در مدت زمان بیشتری از آن‌ها استفاده کنید.

اطمینان بالا در قطعات ماسه ساز دوطرفه دیده می‌شود و طراحی استانداردی توسط مهندسین خلاق نوین ماسه ساز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است. در کل می‌توانید شن و ماسه موردنیاز برای صنایع مختلف خود را از طریق دستگاه ماسه ساز دوطرفه تامین کنید.

تماس جهت مشاوره، سفارش و خرید سنگ شکن ماسه ساز دوطرفه