تعمیر سنگ شکن هیدروکن

در این مقاله به معرفی سنگ شکن هیدروکن، نکات مهم در ساخت آن و نحوه تعمیر سنگ شکن هیدروکن می پردازیم. با ما همراه باشید!

تولید سنگ شکن هیدروکن

آشنایی با سنگ شکن هیدروکن

برای تعمیر سنگ شکن هیدروکن ابتدا باید با این سنگ شکن آشنا شویم. مواد معدنی پس از استخراج به کارخانه‌ها فرستاده می‌شوند تا اندازه آن‌ها کوچک‌تر شده و ناخالصی‌ها از سنگ اصلی جدا شود. این کار توسط سنگ شکن‌های مختلفی مانند سنگ شکن فکی، سنگ شکن کوبیت، ماسه ساز پاکتی، ماسه ساز خرگوشی و …  و دستگاه‌های جانبی ماند نوار نقاله، فیدر، خشک کن و … صورت می‌گیرد اما تعدادی از سنگ‌ها با سختی بالا هستند که خرد کردن آن‌ها در توان هر دستگاهی نیست. برای سنگ‌هایی مثل سنگ آهن، از سنگ شکن هیدروکن استفاده می‌کنند که به دلیل توانایی بالا، به راحتی این سنگ‌ها را خرد خواهد کرد.

سنگ شکن هیدروکن یکی از سنگ شکن‌های کاربردی در مرحله اول و دوم خط تولید فرآوری سنگ‌های معدنی است که قابلیت خرد کردن سنگ‌های سخت و بسیار سخت را دارد. قدرت خردایش بالا و هزینه نگهداری پایین سنگ شکن هیدروکن سبب شده که کارخانجات زیادی از آن در مرحله اولیه یا ثانویه خط تولید کمک بگیرند. سیستم روغن کاری هیدروکن کاملا اتوماتیک است و این ویژگی طول عمر بیشتر قطعات و جلوگیری از خرابی آن‌ها را به همراه خواهد داشت.

برای اینکه قطعات سنگ شکن هیدروکن در برابر سنگ‌های سخت دچار سایش نشوند، تمامی قطعات را از جنس فولاد منگنز مولیبدن دار می‌سازند این هم باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود و هم تعمیر سنگ شکن هیدروکن راحت تر می شود. فولاد منگنز مولیبدن دار متریالی مستحکم در برابر ضربات بیرونی است که به راحتی خراب نمی‌شود. در این سنگ شکن، خرد شدن سنگ‌ها با کمک بسته شدن فاصله بین منتل و کانکیو انجام می‌شود.

سنگ‌های معدنی پس از ورود به داخل سنگ شکن هیدروکن، بین دو قطعه منتل و کانکیو قرار می‌گیرند. قرار گرفتن بین این دو قطعه و بسته شدن آن‌ها، باعث ایجاد فشار بر روی سنگ شده و سپس خرد می‌شود. کانکیو و منتل داخل تاپ‌شل و باتم‌شل قرار گرفته و در پایین شفت اصلی دستگاه هم یک بوش وجود دارد که وظیفه چرخاندن شفت به عهده آن است.

مهم‌ترین ویژگی‌های سنگ شکن هیدروکن

  • از این سنگ شکن می‌توان در مرحله اول و دوم خطوط فرآوری کمک گرفت.
  • اندازه سنگ‌های خروجی به راحتی قابل تنظیم است.
  • بدنه آن از جنسی مستحکم بوده و طول عمر بالایی دارد.
  • تمامی قطعات از فولاد منگنز مولیبدن دار ساخته شده که باعث بالاتر رفتن کیفیت قطعات در برابر ضربات و آسیب‌های محیط می‌شود.
  • با وجود سیستم روغن‌کاری خودکار، قطعات دیرتر خراب شده و حتی در مکان‌های خشک هم می‌توان از این سنگ شکن بهره برد.
  • هزینه تنگهداری و تعمیر سنگ شکن هیدروکن، به نسبت سایر سنگ شکن‌ها پایین‌تر است.
  • سنگ شکن هیدروکن ظرفیت بسیار بالایی داشته و توانایی خرد کردن سنگ‌های بسیار سخت را نیز دارد.
  • با توجه به وزن مناسب دستگاه، حمل و نقل و جابجایی آن آسان است.

تعمیر سنگ شکن هیدروکن

چنانچه سنگ شکن هیدروکن شما دچار مشکل و خرابی شده است، می‌توانید با متخصصین ما در نوین کراشر تماس حاصل فرمایید تا راهنما‌یی های مورد نیاز جهت تعمیر سنگ شکن هیدروکن خدمت شما ارائه شود. نوین کراشر با داشتن سال‌ها تجربه و با وجود تیمی متخصص، پذیرای تعمیر انواع سنگ شکن قدیمی و جدید خواهد بود. سنگ شکن هیدروکن در برخورد دائم با سنگ بوده و کاملا طبیعی است که مدتی پس از استفاده، برخی از قطعات آن دچار مشکل شوند. گاهی اوقات با تعویض یک یا چند قطعه، دستگاه کارایی اولیه خود را پیدا خواهد کرد و دیگر نیازی به تعویض آن نخواهد بود.

تعمیر سنگ شکن هیدروکن
تعمیر سنگ شکن هیدروکن با استفاده از بروزترین تکنولوژی ها و قطعات

مجموعه نوین کراشر در کنار ارائه خدمات تعمیر سنگ شکن هیدروکن، انواع لوازم جانبی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت نیاز از آن‌ها برای دستگاه خود استفاده کنید. تعمیر سنگ شکن هیدروکن و بازگشت آن به کارایی اولیه، سبب بالا رفتن سرعت خط تولید خواهد شد و از هزینه‌های تعمیر یا خرابی بیشتر جلوگیری خواهد کرد. بهتر است در صورت مشاهده کوچک‌ترین مشکلی با تیم ما تماس بگیرید تا در آینده مشکلاتی جدی‌تر برای سنگ شکن هیدروکن ایجاد نشود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *