سنگ شکن ماسه ساز خرگوشی و راک اند راک

 انواع سنگ شکن ماسه ساز

ماسه سازها در معادنی که تمایل به تولید ماسه شکسته بیشتری داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت و ظرفیت‌های مختلفی از آن موجود می‌باشد که در جهت خرد کردن مواد غیر چسبنده خشک و تا استحکام ۴۵۰MP از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و … دیگر سنگ‌های معدنی بکار می‌رود که در دو نوع ماسه ساز پاکتی و ماسه ساز خرگوشی ساخته و تولید می‌شوند. این ماسه سازها دارای ساختار چکشی می باشند و عمل خردایش حول محور عمودی انجام می شود. ظرفیت ورودی دستگاه ۲۵ و ۴۰ تن در ساعت می باشد و ۸۰-۷۵% خروجی آن را ماسه ۸-۰ میلی متر تشکیل می دهد؛ دانه تولید شده گرد و شکسته خواهد بود. دستگاه دارای سه درب جانبی است و با باز کردن آنها، تمامی قطعات داخلی در دسترس قرار می گیرند و در نتیجه تعویض آنها به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

تماس جهت مشاوره، سفارش و خرید سنگ شکن ماسه ساز

 انواع سنگ شکن ماسه ساز

ماسه سازها در معادنی که تمایل به تولید ماسه شکسته بیشتری داشته باشند مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت و ظرفیت‌های مختلفی از آن موجود می‌باشد که در جهت خرد کردن مواد غیر چسبنده خشک و تا استحکام ۴۵۰MP از قبیل کوارتز، بازالت، آهک، گرانیت و … دیگر سنگ‌های معدنی بکار می‌رود که در دو نوع پاکتی و خرگوشی ساخته و تولید می‌شوند. این ماسه سازها دارای ساختار چکشی می باشند و عمل خردایش حول محور عمودی انجام می شود. ظرفیت ورودی دستگاه ۲۵ و ۴۰ تن در ساعت می باشد و ۸۰-۷۵% خروجی آن را ماسه ۸-۰ میلی متر تشکیل می دهد؛ دانه تولید شده گرد و شکسته خواهد بود. دستگاه دارای سه درب جانبی است و با باز کردن آنها، تمامی قطعات داخلی در دسترس قرار می گیرند و در نتیجه تعویض آنها به سادگی امکان پذیر خواهد بود.

ماسه ساز خرگوشی

ماسه ساز خرگوشی نوع دیگری از ماسه‌سازها است که محور چکش‌های آن به صورت عمودی می‌باشد و به عنوان ماسه‌ساز شفت عمودی نیز معروف است. در واقع میتوان گفت ماسه ساز خرگوشی نوعی سنگ شکن چکشی با شفت عمودی می باشد .بر روی شفت این سنگ شکن روتوری قرار گرفته است که بر روی آن فضا هایی برای قرار گرفتن چکش ها سنگ شکن تعبیه شده است. سنگ ها بر اثر برخورد با این چکش ها و پرتاب به سمت بدن داخلی خورد می شوند. ظرفیت تولید این نوع دستگاه ۲۵-۳۰تن در ساعت می باشد، که حدود ۷۰% درصد از محصول تولیدی ماسه ۰-۶ و با فیلر مناسب می باشد. ورودی این دستگاه ۲.۵ سانت و دارای ۳ درب جانبی می باشد که باعث سهولت در امر تعمیرات می گردد.

مشخصات فنی ماسه ساز خرگوشی

قدرت موتور: ۷۵hpوزن: ۴۱۰kgظرفیت اسمی: ۲۵t/h

سایز سنگ ورودی:۲۰mm-50mm

سایز خروجی:0mm-10mm

ویژگی ماسه ساز خرگوشی

تعویض قطعات در حداقل زمان
عملکرد بدون لرزش دستگاه با استفاده از ضربه گیرهای مخصوص
استقرار و نصب راحت دستگاه
دارای سه درب جانبی جهت سرویس آسان
چکش های ساخته شده از فولاد منگنز دار
قیف خروجی ضد سایش

 

سایر دستگاه ها:

ماسه ساز راک اند راک (عمودی)

ماسه ساز عمودی یا راک اند راک از نوع ماسه ساز خود شکن بوده که در این نوع ماسه ساز ها، قلوه سنگ ها در اثر برخورد با سرعت بالا به یکدیگر برخورد، شکسته شده و تبدیل به ماسه می شوند. ظرفیت بالای تولید ماسه از ویژگی های برجسته این دستگاه می باشد. این دستگاه جهت خردایش مصالح ریزدانه ۶ تا ۳۰ میلیمتر مورد استفاده قرار می گیرد . محصول این دستگاه ۰ تا ۶ میلیمتر در حدود ۲۵ تا ۳۰ تن در ساعت در شرایط ایده آل می باشد. تولید محصول در این دستگاه توسط ضربه چکش های در حال چرخش با سرعت زیاد حول محوری عمودی است. این ریز شکن به عنوان سنگ شکن ثانویه مورد استفاده قرار میگیرد که دارای قابلیت تولید بار ترکیبی به صورت چند وجهی مطابق با آخرین استانداردهای تولید شن و ماسه جهت استفاده در آسفالت و بتن می باشد. همچنین ریزشکن سانتریفیوژ یا همان Rock And Rock در خردایش سنگهای سخت مانند: فلدسپات ، سیلیس ، دولومیت ، باریت و… کاربرد فراوان دارد و سیستم خردایش ماسه ساز سانتریفیوژ به صورت خودشکن است. لازم به ذکر است تمامی چکشهای دستگاه Rock And Rock از جنس تنگستن کارباید بوده و روتور که حیاتی ترین قسمت این دستگاه می باشد از Hardox 400 تهیه شده است.

مشخصات فنی ماسه ساز راک اند راک

ویژگی ها و امتیازات

درصد بالای مصالح زیر ۵ میلیمتر
عمر بالای قطعات به دلیل سایش پایین آنها
تعویض آسان قطعات در حداقل زمان
عملکرد بدون لرزش دستگاه با استفاده از ضربه گیرهای مخصوص
ظرفیت ۵۰ تا ۱۴۰ تن در ساعت
لرزه گیرهای مخصوص برای جلوگیری از لرزش
نصب و راه اندازی آسان

راک اند راک V8

تماس جهت مشاوره، سفارش و خرید سنگ شکن ماسه ساز